Koordynatorzy do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy Rąbino

Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno- komunikacyjnej w składzie:

  1. Przewodniczący zespołu- Koordynator ds. dostępności- Patrycja Urbańska;
  2. Zastępca Przewodniczącego- Jerzy Czapnik;
  3. Członek zespołu- Juliusz Grudnicki.

Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy w szczególności:

  1. wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenia minimalnych wymagań obiektów w zakresie ich dostępności;
  2. identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami;
  3. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymogami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych;
  5. monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  6. prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego;
  7. przedstawianie Wójtowi Gminy bieżącej informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.

Dane kontaktowe: Urząd Gminy Rąbino pokój nr 4. tel. 947216188