Nadawanie numeracji porządkowej

Zakres świadczonej usługi: Ustalenie adresu nieruchomości.

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:

  1. Wypełniony wniosek o ustalenie numeru porządkowego
  2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

Opłaty: nie podlega opłacie skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów: Sekretariat Urzędu Gminy Rąbino, pokój nr 9

Jednostka odpowiedzialna:

Samodzielne stanowisko: podinspektor ds. infrastruktury technicznej, inwestycji i środków pomocowych pokój nr 15 tel. (0-94) 36 43 347 lub 36 43 538.

Sposób i termin załatwienia sprawy:  Ustalenie adresu nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r. poz. 125)

 

Załączniki:

  • Wniosek o ustalenie numeru
    31 KB
  • Wniosek o ustalenie numeru
    33 KB