Nadawanie numeracji porządkowej
Zakres świadczonej usługi: Ustalenie adresu nieruchomości.
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:
- Wypełniony wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Opłaty: nie podlega opłacie skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów: Sekretariat Urzędu Gminy Rąbino, pokój nr 9
Jednostka odpowiedzialna:
Samodzielne stanowisko: podinspektor ds. infrastruktury technicznej, inwestycji i środków pomocowych pokój nr 15 tel. (0-94) 36 43 347 lub 36 43 538.
Sposób i termin załatwienia sprawy: Ustalenie adresu nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r. poz. 125)
Informacje
Liczba wyświetleń: 4
Źródło informacji: Agnieszka Macioszek
Data źródła: 2014-07-01 12:15
Historia zmian
2025-09-05 07:27 Migracja strony