Przejdź do treści

Urząd Gminy

Raport o Stanie Gminy Rąbino

Analiza stanu gospodarki odpadami

Organizacja działalności samorządu

Konsultacje społeczne

Oświadczenia majątkowe

Przetargi na nieruchomości

Inne przetargi

Zamówienia publiczne

Konkursy

Petycje

Informacja Publiczna

Dotacje

Poradnik petenta (jak to załatwić?)

Nabór pracowników

Rejestry,ewidencje,wykazy

Zarządzenia Wójta Gminy

Obwieszczenia,komunikaty Wójta Gminy

Protokóły z sesji

Projekty Uchwał Rady Gminy

Uchwały Rady Gminy

Kontrole Urzędu

Gminne jednostki organizacyjne

Ważniejsze akty prawne regulujące pracę samorządu

Mienie komunalne

Kontakty i współpraca

Budżet, majątek, zobowiązania

Polityka wewnętrzna

Oświata

Program Integracji Społecznej

Publiczny Wykaz Danych Środowiskowych

Projekty gminy

Wybory i Referenda

Centrum Kształcenia

Prawo miejscowe, akty normatywne

Przydatne Linki

Ochrona danych osobowych

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie Nr 4 do składania ofert - na usługi Integracji Społecznej mieszkanców gminy

 

ZAPROSZENIE Nr 4

DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi integracji społecznej

z dnia 24 lutego 2009 roku


W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Rąbino uzyskała dotację w wysokości 188.321,84 PLN, część tej dotacji w kwocie 109.489,66 PLN przeznacza na realizację niżej określonych usług. 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Rąbino (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

  • Usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

  • Usługa będzie realizowana w partnerstwie1 z innymi usługodawcami.
     

    1 Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.

  1. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy Rąbino, pokój Nr 8, dnia 10 marca 2009r. o godz. 1200.

 

  1. PROCEDURA

Zgodnie z § 3 pkt 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art.4 ust.1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP (ang. Community Participation in Procurement- Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl .

Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓLOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH USŁUG I CZĘŚCI) 

OFERT CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedna część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części. 

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

 

OPIS ZAMAWIANYCH USŁUG WYNIKAJĄCYCH Z ZAPISÓW ZATWIERDZONEGO PLANU DZIŁANIA.

                                                           USŁUGA NR 1

USŁUGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

 Organizacja wypoczynku letniego, w formie kolonii lub obozu, dla dzieci i młodzieży (uczniów szkół podstawowych i gimnazjum) z rodzin dysfunkcyjnych z terenu gminy Rąbino.

 Wymagania minimalne:

  • zapewnienie wypoczynku letniego dla minimum 20 dzieci i młodzieży przez minimum 10 dni,

  • oferent zapewnia w ramach kosztu pobytu dziecka: zakwaterowanie, całodzienne wyżywienie, całodobową opiekę, koszty ubezpieczenia, odpowiednią liczbę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej i inne koszty związane z pobytem na kolonii lub obozie,

  • oferent zapewni miejsce wypoczynku dzieci i młodzieży w górach lub nad morzem, lub nad jeziorem. 

Termin wykonania zamówienia: lipiec- sierpień 2009 rok. 

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę 16.000,00 zł

( słownie: szesnaście tysięcy złotych). 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowana jako: pobyt jednego uczestnika. 

USŁUGA NR 2

USŁUGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, OSÓB STARSZYCH ORAZ RODZIN

 Prowadzenie działalności w świetlicach środowiskowych w miejscowościach: Biała Góra, Batyń i Nielep. 

  1. Część I

PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA GÓRA

Oferującej między innymi:

  • prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, umiejętności oraz uzdolnienia i zainteresowania dzieci i młodzieży ( organizacja różnych kół zainteresowań w ramach zajęć świetlicowych),

  • prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce,

  • organizację krótkich wyjazdów i wycieczek integracyjno-edukacyjnych z udziałem dzieci, młodzieży , rodzin i osób starszych,

  • organizowanie dla mieszkańców integracyjnych imprez sportowych (sołeckich zawodów w różnych dyscyplinach sportowych), okolicznościowych (np. Dzień Matki, Dzień Dziecka, Andrzejki, itp.) wspólnych wyjazdów (np. na basen, do kina, teatru, jednodniowych wycieczek poznawczo-integracyjnych) i spotkań integracyjnych (np. festyny, pikniki) oraz podejmowanie wszelkich działań sprzyjających zagospodarowaniu czasu wolnego oraz służących wzmacnianiu więzi rodzinnych i komunikacji w rodzinach,

  • prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjno-konsultacyjnej i edukacyjnej w zakresie problemów związanych z uzależnieniami, profilaktyką zdrowia i innych w zależności od potrzeb lokalnego środowiska,

  • przygotowanie i doposażenie świetlicy w sprzęt i urządzenia niezbędne do działalności- wydatki objęte limitem do 30% wartości projektu. 

Termin wykonania zamówienia: OD 01 KWIETNIA 2009r. do 30 LISTOPADA 2009r.

Na realizacje tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 31.163,22 zł  

  1. Część II

PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BATYŃ

Oferującej między innymi:

  • prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, umiejętności oraz uzdolnienia i zainteresowania dzieci i młodzieży ( organizacja różnych kół zainteresowań w ramach zajęć świetlicowych),

  • prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce,

  • organizację krótkich wyjazdów i wycieczek integracyjno-edukacyjnych z udziałem dzieci, młodzieży , rodzin i osób starszych,

  • organizowanie dla mieszkańców integracyjnych imprez sportowych (sołeckich zawodów w różnych dyscyplinach sportowych), okolicznościowych (np. Dzień Matki, Dzień Dziecka, Andrzejki, itp.) wspólnych wyjazdów (np. na basen, do kina, teatru, jednodniowych wycieczek poznawczo-integracyjnych) i spotkań integracyjnych (np. festyny, pikniki) oraz podejmowanie wszelkich działań sprzyjających zagospodarowaniu czasu wolnego oraz służących wzmacnianiu więzi rodzinnych i komunikacji w rodzinach,

  • prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjno-konsultacyjnej i edukacyjnej w zakresie problemów związanych z uzależnieniami, profilaktyką zdrowia i innych w zależności od potrzeb lokalnego środowiska,

  • działalność kawiarenki internetowej,

  • przygotowanie i doposażenie świetlicy w sprzęt i urządzenia niezbędne do działalności- wydatki objęte limitem do 30% wartości projektu. 

Termin wykonania zamówienia: OD 01 KWIETNIA 2009r. do 30 LISTOPADA 2009r.

Na realizacje tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 31.163,22 zł  

  1. Część III

PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ W MIEJSCOWOŚCI NIELEP

Oferującej między innymi:

  • prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, umiejętności oraz uzdolnienia i zainteresowania dzieci i młodzieży ( organizacja różnych kół zainteresowań w ramach zajęć świetlicowych),

  • prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce,

  • organizację krótkich wyjazdów i wycieczek integracyjno-edukacyjnych z udziałem dzieci, młodzieży , rodzin i osób starszych,

  • organizowanie dla mieszkańców integracyjnych imprez sportowych (sołeckich zawodów w różnych dyscyplinach sportowych), okolicznościowych (np. Dzień Matki, Dzień Dziecka, Andrzejki, itp.) wspólnych wyjazdów (np. na basen, do kina, teatru, jednodniowych wycieczek poznawczo-integracyjnych) i spotkań integracyjnych (np. festyny, pikniki) oraz podejmowanie wszelkich działań sprzyjających zagospodarowaniu czasu wolnego oraz służących wzmacnianiu więzi rodzinnych i komunikacji w rodzinach,

  • prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjno-konsultacyjnej i edukacyjnej w zakresie problemów związanych z uzależnieniami, profilaktyką zdrowia i innych w zależności od potrzeb lokalnego środowiska,

  • działalność kawiarenki internetowej,

  • przygotowanie i doposażenie świetlicy w sprzęt i urządzenia niezbędne do działalności- wydatki objęte limitem do 30% wartości projektu. 

Termin wykonania zamówienia: OD 01 KWIETNIA 2009r. do 30 LISTOPADA 2009r.

Na realizacje tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 31.163,22 zł  

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. 

Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie:

  • w przypadku działalności świetlicy- rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: godzina usługi,

  • w przypadku wyjazdów, wycieczek- koszt jednego wyjazdu, wycieczki,

  • w przypadku transportu uczestników na imprezy organizowane poza siedzibę świetlicy- koszt tran postu za 1 km,

  • w przypadku przygotowania i doposażenia świetlicy w sprzęt i urządzenia niezbędne do działalności- rzeczywisty koszt zakupu.

W przypadku zdefiniowania różnych jednostek, dla każdej z nich należy sporządzić odrębną ofertę finansową, pamiętając jednocześnie o precyzyjnym wskazaniu ogólnej wartości umowy wynikającej z sumowania poszczególnych budżetów cząstkowych. 

  1. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

  1. Organizacje pozarządowe (NGOs)

  2. Organizacje kościelne

  3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne

  4. Samorządy zawodowe: organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

  5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne. 

  1. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ 

W odniesieniu do usługi nr 1

  1. Dysonowanie doświadczeniem w organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

  2. Zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług.

  3. Program organizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

  4. Posiadanie lub zobowiązanie do uzyskania zaświadczenia o zgłoszeniu placówki wypoczynku (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia
    21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania
    i nadzorowania – Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.)

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu
o następujące dokumenty/oświadczenia:

  1. Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w organizowaniu wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Do oświadczenia można załączyć posiadane referencje.

  2. Program organizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

  3. Oświadczenie o posiadaniu lub wykupieniu ubezpieczenia.

  4. Kopia dokumentu lub zobowiązanie do uzyskania zaświadczenia o zgłoszeniu placówki wypoczynku. 

W odniesieniu do usługi nr 2 część I, II i III 

  1. Zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług.

  2. Przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć.

  3. Atrakcyjność zajęć.

  4. Dysponowanie odpowiednia ilością kompetentnego i doświadczonego personelu.

  5. Zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami.

  6. Umożliwienie mieszkańcom okolicznych sołectw udziału w zajęciach i imprezach. 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  1. Oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry mającej formalnie potwierdzone kwalifikacje lub doświadczenie w realizacji podobnych lub tego typu działań lub CV osób mających realizować usługi.

  2. Harmonogram pracy świetlicy (w rozbiciu na poszczególne miesiące) uwzględniający proponowane zajęcia/imprezy/wyjazdy/wycieczki.

  3. Oświadczenie o posiadaniu lub zobowiązanie do zawarcia stosownej polisy ubezpieczeniowej.

  4. Oświadczenie o umożliwieniu mieszkańcom okolicznych sołectw udziału w zajęciach i imprezach oraz zapewnieniu transportu na organizowane sołeckie zawody sportowe. 

  1. PROCEDURY SKŁADANIA OFERT 

SKŁADANIE OFERT

  1. Oferty techniczno- finansowe przygotowane przy użyciu formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy Rąbino, 78-331 Rąbino 27, sekretariat w terminie do dnia 23 marca 2009r. do godzin 1500.

  2. Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

  3. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Oferta na świadczenie usług: (tytuł usługi taki jak w pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

  1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

  1. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt.6

  2. Wybór najkorzystniejszej ofert (ofert).

Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowana jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

  1. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(-ami) (jeżeli takie negocjacje okażą się niezbędne). 

  1. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu
    2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

  2. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienie i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  3. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia. 

  1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Panią Reginą Wiśniewską- Sekretarz Gminy, nr pokoju 8, tel./fax 094/3643347 w. 33 lub bezpośredni- 094/3643539; e-mail: rabino@zeto.koszalin.pl 

9. ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz oferty

2. Wzór umowy/porozumienia

3. Wzór sprawozdania


Formularz oferty

80 KBPobierzPodgląd pliku

Wzór umowy

55 KBPobierzPodgląd pliku

Wzór porozumienia

52 KBPobierzPodgląd pliku

Wzór sprawozdania

46 KBPobierzPodgląd pliku