Przejdź do treści

Urząd Gminy

Raport o Stanie Gminy Rąbino

Analiza stanu gospodarki odpadami

Organizacja działalności samorządu

Konsultacje społeczne

Oświadczenia majątkowe

Przetargi na nieruchomości

Inne przetargi

Zamówienia publiczne

Konkursy

Petycje

Informacja Publiczna

Dotacje

Poradnik petenta (jak to załatwić?)

Nabór pracowników

Rejestry,ewidencje,wykazy

Zarządzenia Wójta Gminy

Obwieszczenia,komunikaty Wójta Gminy

Protokóły z sesji

Projekty Uchwał Rady Gminy

Uchwały Rady Gminy

Kontrole Urzędu

Gminne jednostki organizacyjne

Ważniejsze akty prawne regulujące pracę samorządu

Mienie komunalne

Kontakty i współpraca

Budżet, majątek, zobowiązania

Polityka wewnętrzna

Oświata

Program Integracji Społecznej

Publiczny Wykaz Danych Środowiskowych

Projekty gminy

Wybory i Referenda

Centrum Kształcenia

Prawo miejscowe, akty normatywne

Przydatne Linki

Ochrona danych osobowych

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie Nr 2 do składania ofert - na usługi integracji społecznej mieszkanców gminy

 


                                            Zaproszenie do sładania ofert na
                                                Usługi integracji społecznej
                                                z dnia 7 sierpnia 2008 roku

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Rąbino uzyskała dotację w wysokości 188.321,84 PLN, część tej dotacji w kwocie 45.000,00 PLN przeznacza na realizację niżej określonych usług.

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Rąbino (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Domu Kultury w Rąbinie ( sala narad), dnia  20   sierpnia 2008r.
o godz. 1200.

 

3.      PROCEDURA

Wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP (ang. Community Participation in Procurement- Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl .

Zgodnie z § 3 pkt 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art.4 ust.1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz. 1655) dopuszcza się stosowanie procedury CPP. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓLOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

OFERT CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedna lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedna część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

WARIANTY

Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych.

 OPIS ZAMAWIANYCH USŁUG WYNIKAJĄCYCH Z ZAPISÓW ZATWIERDZONEGO PLANU DZIŁANIA .

 1)      Część I

URUCHOMIENIE ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ NA BAZIE ISTNIEJĄCEJ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA GÓRA

Oferującej między innymi:

- prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, umiejętności oraz uzdolnienia
i zainteresowania dzieci i młodzieży ( organizacja różnych kół zainteresowań w ramach zajęć świetlicowych),

- organizację zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce,

- organizację krótkich wyjazdów i wycieczek   integracyjno-edukacyjnych z udziałem dzieci, młodzieży i dorosłych,

- organizację imprez integracyjnych (np. festyny, pikniki, konkursy, uroczystości ważne dla danej miejscowości) sprzyjających  zagospodarowaniu czasu wolnego oraz służących wzmacnianiu więzi rodzinnych i komunikacji w rodzinach,

- organizację sołeckich zawodów sportowych w piłce nożnej i innych dyscyplinach „Liga podwórkowa” ,

- promowanie higieny i zdrowego tryby życia,

- uruchomienie punktu poradnictwa specjalistycznego (tematyka: rozwiązywanie konfliktów, przemoc domowa, uzależnienia, terapia rodzin),

- uruchomienie grup wsparcia związanych np. z przemocą domową, uzależnieniami,

- uruchomienie kawiarenek internetowych.

 Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: godzina usługi.

 

2)      Część II

URUCHOMIENIE ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ NA BAZIE ISTNIEJĄCEJ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI BATYŃ

Oferującej między innymi:

- prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, umiejętności oraz uzdolnienia
i zainteresowania dzieci i młodzieży ( organizacja różnych kół zainteresowań w ramach zajęć świetlicowych),

- organizację zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce,

- organizację krótkich wyjazdów i wycieczek   integracyjno-edukacyjnych z udziałem dzieci, młodzieży i dorosłych,

- organizację imprez integracyjnych (np. festyny, pikniki, konkursy, uroczystości ważne dla danej miejscowości) sprzyjających  zagospodarowaniu czasu wolnego oraz służących wzmacnianiu więzi rodzinnych i komunikacji w rodzinach,

- organizację sołeckich zawodów sportowych w piłce nożnej i innych dyscyplinach „Liga podwórkowa” ,

- promowanie higieny i zdrowego tryby życia,

- uruchomienie punktu poradnictwa specjalistycznego (tematyka: rozwiązywanie konfliktów, przemoc domowa, uzależnienia, terapia rodzin),

- uruchomienie grup wsparcia związanych np. z przemocą domową, uzależnieniami,

- uruchomienie kawiarenek internetowych.

 Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: godzina usługi.

 

3)      Część III

URUCHOMIENIE ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ NA BAZIE ISTNIEJĄCEJ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI NIELEP

Oferującej między innymi:

- prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, umiejętności oraz uzdolnienia
i zainteresowania dzieci i młodzieży ( organizacja różnych kół zainteresowań w ramach zajęć świetlicowych),

- organizację zajęć dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce,

- organizację krótkich wyjazdów i wycieczek   integracyjno-edukacyjnych z udziałem dzieci, młodzieży i dorosłych,

- organizację imprez integracyjnych (np. festyny, pikniki, konkursy, uroczystości ważne dla danej miejscowości) sprzyjających  zagospodarowaniu czasu wolnego oraz służących wzmacnianiu więzi rodzinnych i komunikacji w rodzinach,

- organizację sołeckich zawodów sportowych w piłce nożnej i innych dyscyplinach „Liga podwórkowa” ,

- promowanie higieny i zdrowego tryby życia,

- uruchomienie punktu poradnictwa specjalistycznego (tematyka: rozwiązywanie konfliktów, przemoc domowa, uzależnienia, terapia rodzin),

- uruchomienie grup wsparcia związanych np. z przemocą domową, uzależnieniami,

- uruchomienie kawiarenek internetowych.

 Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: godzina usługi.

 

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.      Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.      Organizacje kościelne

3.      Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne

4.      Samorządy zawodowe: organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.      Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.

Każdy z potencjalnych usługodawców  musi spełniać jeden z poniższych warunków:

a)      Usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu realizowanych przez danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów, lub

b)      Usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

 

Termin wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich części):

od 01 października 2008r. do dnia 31 marca 2009r.

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji na temat sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych , jak również informacji dotyczących trwałości podejmowanych działań.

 

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

W odniesieniu do część I, II i III

1.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

2.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć,

3.      atrakcyjność zajęć,

4.      dysponowanie odpowiednia ilością kompetentnego i doświadczonego personelu,

5.      zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami,

6.      umożliwienie mieszkańcom okolicznych  sołectw udziału w zajęciach i imprezach.

 Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

1.      oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry mającej formalnie potwierdzone kwalifikacje lub doświadczenie w realizacji podobnych lub tego typu działań lub CV osób mających  realizować usługi,

2.      program proponowanych zajęć/imprez/wycieczek,

3.      oświadczenie o wykupieniu ubezpieczenia,

4.      oświadczenie o umożliwieniu mieszkańcom okolicznych  sołectw udziału
w zajęciach i imprezach oraz zapewnieniu transportu na organizowane sołeckie zawody sportowe.

 

7.      PROCEDURY SKŁADANIA OFERT

 SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno- finansowe przygotowane przy użyciu formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy Rąbino, 
78-331 Rąbino 27, sekretariat w terminie do dnia 9 września 2008r.
do godzin 1200.

b)     Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)       Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Oferta na świadczenie usług: (tytuł usługi taki jak w pkt. 4)”,ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

  

 OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a)      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt.6

b)      Wybór najkorzystniejszej ofert (ofert).

Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowana jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c)      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(-ami) (jeżeli takie negocjacje okażą się niezbędne).

 2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu
2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienie i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

 

8.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Panią Reginą Wiśniewską- Sekretarz Gminy, nr pokoju 8,

tel./fax 094/3643347 w. 33 lub bezpośredni- 094/3643539;
e-mail: rabino@zeto.koszalin.pl

 

9. ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz oferty

2. Wzór umowy/porozumienia

3. Wzór sprawozdania





Wzór sprawozdania

92 KBPobierzPodgląd pliku

Wzór porozumienia

94 KBPobierzPodgląd pliku

Wzór umowy

106 KBPobierzPodgląd pliku

Formularz oferty

145 KBPobierzPodgląd pliku