Wymagane dokumenty:
- Wniosek
Opłaty:
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej
Nabywca ponosi: koszty wyceny nieruchomości, podziału geodezyjnego, sporządzenia aktu notarialnego i koszty sądowe cen nabycia lokalu.
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy w Rąbinie, pokój Nr 9,tel. 094 3643347
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Z chwilą otrzymania wniosku przygotowuje się dokumenty niezbędne do sprzedaży lokalu lub budynku tj. zbiera niezbędne opinie, zleca inwentaryzację lokalu celem wydania zaświadczenia o jego samodzielności, zleca rzeczoznawcy majątkowemu wycenę lokalu (budynku) i gruntu, sporządza wykaz i podaje do publicznej wiadomości, przygotowuje protokół z rokowań, który jest podstawą zawarcia umowy notarialnej. Termin załatwienia wniosków o nabycie lokali w budynkach przygotowanych do sprzedaży pod względem prawnym wynosi 3 miesiące. W pozostałych przypadkach informuje się wnioskodawcę, że wniosek zostanie załatwiony po przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży w terminie późniejszym.
Jednostka odpowiedzialna:
Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki gruntami, pokój Nr 11,tel. 094 3643347
Dodatkowe informacje:
Lokale sprzedawane są na zasadach określonych w uchwale Nr IX/46/2011 Rady Gminy Rąbino z dnia 02 sierpnia 2011r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Rąbino (Dz.Urz.WZ Nr 120,poz. 2170)
Podstawa prawna: