Koordynatorzy do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy Rąbino
Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno- komunikacyjnej w składzie:
Przewodniczący zespołu- Koordynator ds. dostępności- Patrycja Urbańska;
Zastępca Przewodniczącego- Jerzy Czapnik;
Członek zespołu- Juliusz Grudnicki.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy w szczególności:
wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenia minimalnych wymagań obiektów w zakresie ich dostępności;
identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymogami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych;
monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego;
przedstawianie Wójtowi Gminy bieżącej informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe: Urząd Gminy Rąbino pokój nr 15. tel. 943643347 w. 39
Źródło informacji: UG Rąbino, Data źródła: 2020.09.11, 12:21, Zatwierdził do publikacji: Juliusz Grudnicki, data publikacji: 2020.09.11, 12:22, Historia zmian
Obwieszczenie Wójta Gminy Rąbino z dnia 15 stycznia 2025 r.-„Budowa do 7 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 7 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 86 w obrębie Gąsków w Gminie Rąbino”